25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..Tuba Gökdag (emektarlar-partime)



Tuba Gökdağ, 1983 muş doğumluyum. Hukuk fakültesi 3. sınıf öğrencisiyim. Beni bu ekibe bağlayan sadece buradaki arkadaşlarıma olan sevgim.

.Tuğba deyince bir köyün en iyi foklör oyuncusu geliyor aklıma:) ekibe destek verdiğin ve beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim. Nez
· Mahmurem kızma bitanem sen canımsın, ama sana bu şekide hitap etmek çok hoşuma gidiyor. Benim mahmuremin yurtta elinden aynası düşmez, ama Allah var son zamanlarda eskisi gibi deil.1. sınıfta tuba’yı uzaktan hiç sevmezmiştim işe bakın oda benden gıcık alırmış. Ancak iyi bir arkadaşlık kurduktan sonra onun gibi bir insanı tanıdığım için çok mutlu oldum. Mahmurem, yavaş hareket etsen de çatık kaşlı olsan da canımızsın. Gaye
· Çok güleç, çok sevecen, deniz hanım gibi makyajda 1 numara tek geçiyorum onu. Severim kendisini.
· Akıllı, zeki, hukukçu Teke ve Kars oyunlarına bayılır. Hele gelişler ola ezgisine…:)umarım hayat istediğin gibi güzel ve neşeli olur… Mustafa
· O ekibin zıpır kızı. Her zaman enerjik ve hayat dolu. Yüzündeki gülümseme hiç eksik olmasın. Hayat boyu hep mutlu kal. Emrah
· Ekipte kendi halinde olan herkese uyum sağlayan, herkesle anlaşan ekibin ağır hanımı. Ama her zaman da öğle değil bazen de fıkır fıkır olup yerinde duramaz. Ömür boyu mutluluklar ve başarılar. Burak
· Hukuk alanında boy gösteren arkadaşımız. En kısa zaman da okulunu bitirip mesleğine ulaşman dileğimle. Aman bizlere de dava açıp hapise sürdürme. Yok yok tuba yapmaz böle şeyler. Neyse bir yemek yaparım sana kurtarırsın beni hapisten. Kendine iyi bak. Başarılar arkadaşım. Mevlüt ustaJ
· O bir esmer güzeli, o bir… pardon o bir şimdiler de sarışın bomba kader arkadaşım biliyorsun yaşadıklarımız bizden kaynaklanmıyorJ can simidim evimin kapısı her zaman sana açık biliyorsun. Bu ara gel gel sarışınım gel haydee haydee eller havaya. Burcu

Hiç yorum yok: