27 Ekim 2007 Cumartesi

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..(Gaye Satıcı)emektar



02.02.1982 Gaziantep doğumluyum. Y.D.Ü hukuk fakültesi 3. sınıftayım. Her gösteriden sonra yeter artık ders çalışmaya, kendime zaman kalmıyor çıkacağım bu ekipten diyorum ama hepsi o kadar tatlı ve içten insanlar ki dizde benim yerimde olsanız onlardan vazgeçemezsiniz. Yıllar sonra her birimiz farklı yerlerde olsak da kalbimdeki yeriniz bugün olduğu gibi aynen kalacak. Hepinizi çok seviyorum.


# Gaye sana ne desem bilemiyorum ama çok başarılı bir insan olacaksın eminim buna. Senin sessizliğine hayranım, bizimle olduğun için teşekkürler. Nez
· Canım ben her gösteri öncesi hazin olaylar yaşasam da gösterilerimizin ve gönlümüzün sultanısın. Birde bitmek tükenmek bilmeyen iyi niyetinle tahammülünle hatırlıyorum seni.yurdumun en duyarlı insanı hayatında saadet dolu günler diliyorum. Tuğba
· Ablam olan bu güzel insana tüm hayatında başarılarJ Mustafa
· Hukuk alanında boy gösteren bir başka kardeşimizsin. Kendisi tam bir Anadolu kızı özelliklerini gördüm. İnşallah değişmeden hep böyle kalır. Hayat boyu gönlün hoş olsun. Mevlüt
· O bir folklörcü, o ekibin neşesi.yanlış oynadığını fark ettirmemeye çalışır ama yüzüne yansır hemen kızarır.ilk başladığı sene ilk gösteriye çıkarken nasılda heyecanlanmıştı titriyorduJ ömür boyu mutluluk ve başarılar geleceğin Yargıtay baş savcısıJ Burak
· Ekibin ablasına merhaba gaye ablanın samimiyeti ev kalp güzelliği yüzüne yansımış. Hayat boyu mutlu kal. Emrah
· O bir Güzin abla ve gülerken ağlamayı becerebilen tek insan. Oyuna hemen adapte olup hareketleri hatasız yapması hep beni kıskandırmıştırJ Allah onu Ali’nin gazabından korusun yanlış yapıyorsun,yanlış koşuyorsunJ ilk senelerde biraz annemi andırsa da Gaye arkadaşımız geçen senelerde meydan okurcasına bir bayan cazibe olmuştur. Her şey gönlünce olsun. Burcu

Hiç yorum yok: