25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..Ali Dönmez





Ali Dönmez
Bana inanmayacaksın biliyorum ama sen benim için çok değerlisin. Ne kadar zaman zaman atışsak ta ekip içinde,bil ki ben seni çok seviyorum. Bana saygına teşekkür ediyorum. Nez
·Kardeşim öncelikle her zaman bana ve etrafa karşı anlayışlı, saygılı ve cana yakın olduğun için çok saygı değer bir insansın. Kendine çok iyi bak kardeş seninle geçen günler benim için bir zevkti… Göktuğ
· Yaşlı kurt sinirli olduğunda ağzımızı açamayacağımız tek insan, zaten o an burnundan çıkan dumanı görseniz hemen kaçarsınız. Bütün bunlara rağmen o çevrenizde görebileceğiniz en kaliteli insanlardan biridir, inanılmaz bir merhamet duygusuna sahiptir. Onun hakkında söylenecek o kadar çok şey var ki anlatılmaz yaşanır! Gaye ,
· Başladığımda da söylediğim gibi Ali dayı hakikaten ekip içinde sır dayısı ve büyüyü olmuştur. Kendisinin kişiliğini her zaman taktir ederek, hayat boyu mutluluklar diliyorum. Mevlüt
· Hobbaa… geldik ekibin abisine, Ali abi de Gaziantep uzmanı. İyi ki varsın hayat boyu mutlu kal. Emrah
· Yemek konusunda beğendiğim nadir kişilerden bir yamekten tad almayı ve onu hayatın bir parçası haline getirmeyi başarabilen yüce insan! O bir aşk çocuğu, çalışkan ve iyilik üstadı. Güzel yurdumun her yöresinin oyunlarını profesyonelce oynayan ama unutkanlığı bazen başına dert açan Yakın Doğu’nun en popüler Anteplisidir. Gerçi bizim baklavalar yalan oldu ama…
· İşte ekibin abisi gösteri zamanı stres yapar, kıyafetleri düzeltemez bir şeyler olur sinirlenir. Sonra hiçbir şey olmamış gibi davranır sakinleşir. Hatta heyecanlanan oyuncuları sakinleştirir. Sana ömür boyu mutluluklar ve başarılar. Burak
· Ekibimizin dayısıdır. O saçları ve sakalları ile karizmatik bir erkek yaw..
· Benim aslan dayım taktir ettiğim ender insanlardan,umarım her şey istediğin gibi olur. Mustafa
· Top beşimizin eniştesi seni bekletip sinirlendirdikten sonra beni çok korkutsan da hep iyi halinle hatırlayacağım. Ayrıca çiğ köfte ve çalışma sonrası kebap vaatlerini de hiç unutmayacağım.

Hiç yorum yok: