25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..ümmü Rüzgar


Merhabalar ben ELL bölümünden Ümmü Rüzgar. 10
Yıldır folklor oynuyorum ve iki yıldır da modern dansla ilgileniyorum. Öğrenmeye ve öğretmeye açığım her türlü dansla ilgileniyorum dans ve dansla kendimi ifade ettiğimi düşünüyorum.

# Geldiğin gün ve ismini öğrendiğim gün benim için bir şanstı. Beni hiç bırakmadın ve destek çıktın Rüzgarım. Antalya da ve burada hep benleydin. Folkloru sakın bırakma devam ettireceğine inanıyorum. Seni seviyorum. Bana verdiğin yardım için teşekkürler. Nez
· Hayatında başarılar diliyorum Rüzgar, yeni ekibinde de kolay gelsin:)Göktuğ
· Bence tek kaybın sessizliğin, sakinliğin canım. Sen masumluluğunla dikkat çeken bir insansın ama birazcık dişini göstermen gereken zamanlar da oluyor öyle değil mi? Seni seviyorum. Pınar
· Sevgili hocam, ekibimize verdiğin sıcaklıktan ve samimi yakınlaşması nedeniyle çok zarif incitilmeyecek karaktere sahip kişidir. Böylelikle folkloru sevip ileriki zamanlar içinde yeni düşüncelerimizde katkıda bulunuyor. Günlerinin yoğunluğu ve derslerine bağlılığı ve de folklor aşkını içerisinde barındırıyor. Hayata olan mücadelesi ve folklordaki mücadelesi ile takdir ediyorum. ileriki zamanlar için başarılar diliyorum. Hamdi
· Rüzgarı bir eğitici olarak çok beğeniyorum.kırmadan öğretmeye çalışıyor. Bazen tabiî ki hepimiz zorlanıyoruz. Ebru

Hiç yorum yok: