25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..Göktug Atac (emektarlar)




Göktuğ senin adına ben bişiler yazmak istiyorum.
Sen ekibimiz için hep çalıştın. Müziği olsun kıyafetleri olsun gösteri yerleri olsun beni hiç yalnız bırakmadan hepsine yardımcı oldun.Sen bence ve bir çok kişiye göre örnek alınıcak kadar iyi ve çalışkan bi kişiliktesin. Çok az bir zaman sonra mezun olucaksın. Ama keşke yıllar boyunca seninle aynı bir halk dansları grubu içinde dans edebilsek. Umarım dilediğin başarıyı yakalarsın mühendis bey,
Seni çok özliyeceğim sincabım benim :)Küçük Hocan Nez
· Ekibimizin en körpe, en çalışkan, en zeki ve en haşin mavi gözlüsü Göktuğ. Hayatın da başarılar kardeşim. Mustafa
· Sevgili kardeşim Göktuğ, öncelikle bu sene senin eksikliğini hissettiğimizi bilmeni isterim seni arada bir görsek de bize yetti. Bu sene mezun olup bizi tekrardan bu yarı açık ceza evinde yalnız bırakıyorsun. Sağlık olsun kardeşcim sana hayat boyu başarılar. Tekrar görüşmek dileğiyle :)Mevlüt
· Benim mavi gözlü, uzun boylu, güler yüzlü, yakışıklı canım arkadaşım. Folklör bir erkeğe ancak bu kadar yakışabilir. Sen çok iyi bir oyuncu ve öğreticisin. Okul hayatında en az folklördeki kadar başarılı olduğunu çok iyi biliyorum. Hayatının bundan sonraki kısmında mavi gözlerin gibi berrak,hiç hayal edemiyeceğin kadar başarılı geçsin.en güzel sevgilerle, Deniz
· Potboride arkamdan çekiştirmek zorunda kaldığım ve romanda abartı cilvelerime maruz bıraktığım arkadaşım, kardeşim. ( Nez’ime iyi bak, kırdırtma kafanı J ) pınar
· Eh göktuğ bana bir beşlik taktında hala unutmadım bunu haberin olsun. 2 beşlik daha istiyorumMmm:)Saydam

Hiç yorum yok: