25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..Deniz Selcuk(emektar)



Merhaba ben Deniz Selçuk. BESYO Beden eğitimi öğretmenliği bölümünde okuyorum. 2 yıldır otantik dans ekibindeyim büyük zevkle bu aktiviteyi sürdürmekteyim.
Sen benim ablam ve dostumsun, benimle #sohbetlerini, yurttaki gece yarısı yemeğimizi ve İzmir’de beni misafir edişinizi unutmayacağım. Bana destek olduğun için teşekkür ederimJ hep güçlü kal. Nez
· Hangi gösteri olursa olsun aynanın başına ilk geçenlerinden. Makyajlarıyla meşhur bir arkadaşımız.
· Deniz, deniz, deniz kulağa hoş gelen bir şey. Ekip içinde en neşeli gördüğüm insanlardan birisin. İnsanlara yardım etme duygun ön planda olduğu için kötülük hiç aklına gelmiyor. Ama ilerde şeytana uyarsa bilmemJ ömür boyu mutluluklar diliyorum kardeşim sana. Mevlüt usta
· Ekipteki tek hemşerim. İzmirlilerin halk oyunlarına olan yeteneğini bir daha kanıtladı. Hayat boyu mutlu kalJ Emrah
· Deniz diyince aklıma deniz geliyorJ şaka şakaJ oturaklı, aklı başında ve çok cana yakın biri geliyor. Umarım hayatının geri kalanı da senin gibi iyi ve mutlu geçer. Kendine dikkat etJ Göktuğ
· Benim canım ablam; sporcu, çevik, akıllı ve zekiJ Kars’taki en bomba eşim. Umarım hayat gülüşlerin kadar güzel olur. Mustafa
· Kendisinin gönlü adı gibi berrak ve insanın içini ısıtan bir kişiliği olan canım arkadaşım. Folkloru sevdiren ve tavsiyede bulunan kişi. Eğitim yaşamıyla ve mücadelesiyle, unutulmayacak karakteri ve iradesi ayrı bir özelliğidir. Hayatta her zaman gülmeyi ve ışıltılı bakışlarının sönmemesi dileğimle. Kocaman öptüm J Hamdi
· Başımız sıkıştığında hep yardımımıza koşan en çokta gösteri öncesi makyajlarımızı yapan yardımsever arkadaşımıza mutlu günler diliyorum. Tuğba
· ‘ haydi kızlar 3 koş koş dan alalım’J ekibimizin özelliği gösteriye çıkmadan sayıları tam öğrenemeyip ancak son provada öğrenmemizdir. Denizimden bir şey istediğimizde elinden gelen her şeyi yapmaya çalışır. Çiçeği burnunda nişanlılardan.bir ömür mutluluklar sana. Gaye

Hiç yorum yok: