25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..Burak Şimşek




selamlar ben Burak Şimşek. Türk Dili ve Edebiyatı 3. sınıftayım. Folköre de 1. sınıfta başladım ve 3 yıldan beride ekipteyim. Eğer folköre devam etmeseydim belki de okul çok sıkıcı olurdu. Sevgi ne dil de, ne de gönülde güzeldir. Sevgi paylaşıldıkça güzelleşir ve büyür.

# ODTÜ’ ye giderken bir eğitmen edasıyla giydiğin o takım kıyafetler geliyor aklıma. Sen hep yanımda oldun teşekkür ederim. Umarım dilediğin aşkı paylaşımı bulursun J Nez
· Burak kardeşim umarım her şey gönlünce olur, seni hep iyi hatırlayacağım :) Göktuğ
· Bu ekipte ilk tanışmamda bana yardımcı olan bu adamın, istediği zaman her yöreyi oynama yeteneği var. Hayatın boyunca mutlu kal. Emrah
· Sende ekibin neşe kaynağısın. Esperilerin ,o tatlı şakaların neşemize neşe katıyor. İyi ki varsın Burak:) Pınar
· İşte o bir pilot, o bir playboy…:)daha devamı var ama bunlar ona en yakışanı. Vecihilik ruhunda var onun ya. Kardeşim seviyorum seniJ Remzi
· Burak’ı anlatmaya gerek yok aslında ama neyse Burak kardeşimizdeki enerji kimsede yok yani. Bir oraya bir buraya hiperaktif bir çocuk canım. Mevlüt:)
· Ekibin en tahammüllü, en kibar ve içinde kötülüğe hiç yer vermeyen arkadaşıma hep iyilik dolu günler diliyorum. Tuğba
· Ekibimizin maskotu, yüzünden gülümsemeleri eksik olmayan, sevecen, en tahammüllü ve içten arkadaşlarımızdan, gel gör ki kızlar kıymetini bilmiyorJ Gaye
· O bir fahri Antep’li :)o bir platonik aşkların adamıJ uyumu , samimiyeti ve kibarlık bu özellikleri bulunur. Bir de unutmadan O partilerin adamıJ burcu

Hiç yorum yok: