25 Ekim 2007 Perşembe

Bir türlü cıkaramadıgımız YıLLıgımız..Mevlüt Akbulut



Ben Konya’nın Cihanbeyli ilçesinde 25.12 1982 günü dünyaya ilk adımımı atmıştım. Daha sonra tıngır mıngır, yuvarlana yuvarlana büyüdükten sonra yanlışlıkla meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirmiştim. Ardından 2 yılda Selçuk üniversitesinde okuduktan sonra kendimi son durak olan Y.D.Ü buldum.işin şakası zaman hızla ilerlemekte olduğundan işallah gelecek akşam hepimiz için iyi olur. sizleri hiçbir zaman unutmayacağım değerli arkadaşlarım. Mevlüt ustaJ
Mevlüt usta bana sonuna kadar hiç karşı çıkmadan ekiple en uyumlu kişi olma yolunda ilerledi. Teşekkür ederim ekip içinde hep bizle yer aldığın için. Umarım her şey içindeki kadar berrak olur,kepçelerin,tencerelerin ve bilimum mutfak eşyalarınla sana başarılarJ nez
· İslam aleminin derinliklerine ve huzuruna ulaşmış değerli dost. Konya’dan çıkan en asil zeybek. Mustafa
· Aslen meslektaşım olan Mevlüt ile çalışmalar dışında hergün görüşüyoruz J sessiz, sakin, deli kanlı daha sayayım mı? Hayat boyu mutlu kal. Emrah
·Mevlüt usta yemekleriyle meşhur arkadaşımız ve bide suskunluğuyla meşhurdur. Hele o oynayışı yokmu… herkesi yıkıp geçiriyor. Ah bide efe oynamayı bir becerse tam olacak kardeşim öpüldün. Remzi
·Eskadcı olduğu idda edilen zatJ Konyalı hemşerim olan mevlüt elektrik elektronik bölümünde okumakta olan arkadaşımdır. Can
·Mevlüt’te Emrah gibi efendi arkadaşlarımız arasındadır. En sessizimiz ve grupta bir sıkıntı olduğu zaman Nez’in tek şüpelenmiyeceği insan. Dilerim askeriye ye girersin. Gaye

Hiç yorum yok: